14 November

Ser ni min nya header? Tycker Rihanna passar bättre där än jag, hon är så himla vacker! Hennes utseende, jatack!

Första dagen på dagis idag. Fick ett varmt mottagande av peronalen, Eftersom jag varit där förrut så känns det som lätt att komma dit och så. Hela min eftermiddag bestod av att rita hästar åt typ alla barn? Näe, nu överdrev jag. Inte alla, men nästan!

Innan middag så promenerade jag och Frida ner till Tre kronor och åt rullpizza där, som middag. Gott gott! Men efter att jag tryck i mig 4-5 mackor medan jag såg på Andra avenyn avsnittet på datorn, som jag missat.. så ja, jag orkande knappt halva rullpizzan. Kändes inte så bra att typ slösa upp pengarna på en hel rullpizza å jag åt int ens upp halva.
Efter vi ätit så satt vi kvar på Tre kronor och pratade i kanske.. 2 timmar innan vi begav oss ut i kallvädret!





Äre mitt fel att jag inte är din favorit? Tydligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0