21 November

Har börjat lära mig några namn på dagis nu! Känner mig oerhört stolt över det. Hehe.

Efter att jag slutat för dagen på dagis, så tog jag en promenad upp till Grimnir. Skönt att komma sig ut med honom igen, har inte varit där på nästan en vecka nu. Han far runt den 1 februari, så måste passa på att rida nu när det är bra väder. Och vet liksom inte när han kommer tillbaka, eller om han kommer tillbaka..

Nu har jag bestämt mig. Det blev den wienertecknade svartvita kaninen! Tror verkligen jag kan få superfina ungar efter han också. Får se nu också om kan komma igång att träna lite smått med hoppningen med honom. Fast nu i början vill jag mest bara lära känna honom. Den 30/1 kommer han!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0