22 Januari

Snart är praktiken över på dagis. Det har faktiskt varit helt okej att vara där. Men just idag så har det varit jobbigt. Mitt huvud! Tur att jag går till 2 imorgon. Skönt.

Idag har det väl inte hänt så mycket mera, gick en lång promenad med Frida runt hörnefors. Vi hade inget liv, så vi kunde lika gärna gå en promenad istället för att sitta inne å göra ingenting.

Skönt med helg. Blir hoppträning/tävling med kaninera på lördag, granngården. Kul att få träffa Linda & Åsis igen. Var som ett tag sen nu.

Tror nog det blir stallet imorgon, bara skönt att få fara dit och umågs med hästarna alldeles själv. Tror inte att det blir nån tömkörning/körning eftersom det är ruskigt dåligt underlag. Men kom just på att det snöade lite grann när jag gick ut till kaninerna så om jag har tur så har det fallit lite snö och det kanske inte är alldeles för halkigt för hästarna.

Jag kanske förtjänar detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0