4 Januari

Paradisbadet med Frida idag. Alltså har som alltid tyckt att paradisbadet ha varit rätt skoj. Men alltså det är verkligen bara en rutchskana som är rolig, å det är den största. Nackdelen med den är att det är så mycket trappor att gå och då när man kommit upp så är man verkligen helt slut. Jaja, jag kanske får skylla mig själv för att jag int tränar..

Aja, hur som helst så är jag duktigt trött nu. Sov ingenting på bussen heller.. Imorrn ska jag typ rida också så får liksom se om jag nu ids eller om jag tar det på tisdag.

NEJJJ, jag vill inte börja skolan igen, redan på onsdagen så börjar jag .... Eller ja, jag går inte så mkt i skola. Har bara matten 1ggr i veckan. Sen resten praktik.. Fast vet inte riktigt vars jag ska praktisera.. Funderar på att vara på dagis i Hörnefors. Blir inte så långa dagar, sen så har jag nära hem å allt. Men jag får se.


Kommentarer
Postat av: lovisaaaaa

kuuul! isisar är det bästa ;)

2009-01-05 @ 13:18:53
URL: http://kaotiskalovisa.blogg.se/
Postat av: frida

tja, har ny blogg! :D

2009-01-06 @ 03:19:35
URL: http://friidasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0