andra dagen gjord

Började jobba igår, vi är inte alls många som jobbar ändå. 3 killar och 3 tjejer. Vi kmr typ bara plocka ogräs i 3 veckor, fast idag fick vi som omväxling måla plankor till staketet.

Jag och min syster for och åt middag på Tre kronor för mamma å pappa är i Lycksele. Sjukt skönt att vara ensam hemma, eller ja. jag har Amanda, men hon kan jag faktiskt stå ut med. Tänkt er att vara ensam i en hel vecka? FY SÅ SKÖNT! Aja, kan ju bara drömma om att dom skulle lämna mig en vecka ensam.

Drog efteråt till stallet och hjälpte Maria med att betäcka Kammo med Robjin. Kan verkligen inte tänka mig Geisha och Kammo bli mamma, näe dom känns för små fortfarande! Blir säkert jättefina föl! Lite tråkigt, lär ju inte ha mycket att göra i stallet i fortsättningen, förrutom att jag kan köra/longera Robjin, men han måste få upp nån konditon först..



Detta är det nyaste tillskottet! En dvärgvädurs hona, madagaskar brokad. JÄTTEMYSIG TJEJ! Känns jättekonstigt att ha en ny hona efter bubban, hon va en otroligt duktig mamma och gav fina ungar med jättebra temprament. Men jag tror säkert hon blir en toppen mamma och jag hoppas hon har talang på hoppbanan också. Freja heter hon förresten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0