Tagga fredag



På fredag så bär det av till Åsele med
Frida & Emma. Tältning är verkligen inte min grej, men nån gång ibland är det faktiskt rätt kul. Får hoppas vi förstår oss på hur man bygg upp tältet, men de borde vi ju göra. Vi är ju ändå tre personer så nån av oss borde väl förstå sig på tältet. Vet inte än hur länge vi ska vara där. Men som de ser ut nu så blir det bara från fre-lördag, men ska försöka övertala mami om att vi ska få stanna där till på söndag.


Annars ikväll så har jag inte gjort särskillt mycket, håll på tvätta lite kläder jag ska ha med mig till Åsele. Jo, var i stallet en snabbis också. Smörjde bara lite läder. Vilket behövdes..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0