Vännäsdagarna

Tog 12.10 bussen från Hörne till stan för att fara på vännäsdagarna med Jenny och Frida. Vi kollade knappt på de olika stånden där, vi gick direkt till tivolit. Eller rättare sagt Jenny och Frida gjord det. Mötte sedan upp Jörgen och gick en sväng me honom.

När vi kommit till tivolit igen så ser jag två nötter som åker karusell. Men ja, fan att jag ska åka nån karusell. Jag hatar karuseller. Men efter kanske tjugo minuters övertalning så gick jag med på att åka en karusell, som INTE var läskig! MEN DOM JÄVLARNA TOG MIG TILL DEN TYP VÄRSTA KARUSELLEN AV ALLA! Stackars jörgen, måst tro jag ha nå väldigt stört fel. Kan lova att de snurra som fan! Fast när jag ser tillbaka så kan jag faktiskt erkänna att de var lite kul.



Fyfan vad jag saknar Gotland. Vill fan dit nästa sommar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0