snart helg

Idag så kom våran kattunge som flyttade härifrån för ett tag sen hem till oss igen. Eller han ska rättare sagt bo här under helgen, för att dom som äger honom nu ska bort. Han är verkligen hur fin som helst! SUPERFIN TECKNING, ååh jag vill ha honom. Sen är han hur mysig som helst också!





Lördag - Först kaninhoppning i Hissjö i typ 30 graders värme! HAHA. både vi och kaninerna kommer att dö av värmeslag!
Är inte hundra på att de ska vara 30 grader då men, tydligen så had my parents sett de på vädret så, vi får väl se om vi kmr få stekhett den dagen. Men jag hoppas de blir svalare än 30, för kaninernas skull.

Efteråt had jag och Frida tänkt oss in på Wheels. Men vi vet int än om vi ska det, eftersom vi har egentligen inget att göra där. Skulle vara kul å åka runt i bil åså, men lite svårt när man int känner någon som har sån där bil. Min farbror har , men känns lite konstig å höra med honom om vi kan få åka med om han ska ner på stan med sin bil. Känner han inte särskillt bra heller för den delen. Aja, vi ser väl vad som händer och sker :)

Kommentarer
Postat av: :D

asså gillar du den bilden på rihanna lr?

du har den i två inlägg... ser skit fult ut :D

2009-06-27 @ 17:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0