Jag har blivit nyttig

Jag känner verkligen för att bli nyttig nu. Inge chips å skit. Kanske bara på helgerna. Men inte på vardagarna. hehe.

Sen så har jag varit duktig, fre-lör så var jag faktiskt ute och gick. Och det var inga korta sträckor heller. Gick en bit mot bäcken på fredag sen vände jag hem. Lördagen så gick jag runt hela bäcken och hem igen. Det var seriöst sjukt bra!

Jag och Elin va ju värsta duktiga i somras, promenerade varje dag! Eller, nästan varje dag. haha.

Känns jättedrygt med skola imorgon.. åh. hatahatahata matte. usch. Efter matten som är runt halv 2 så har jag "utvecklingssamtal", ska prata om hur det går me matten å kolla hur jag ligger till osv.
Efter det så ska jag hämta en kanin åt Amanda, en svartbrokad dvärgvädur som även har lite lejonhuvat i sig. 8 månader. och jag hoppas det är en KARTONG denhär gången. Ingen jäkla bur som man ser igenom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0