Löördag kväll

Jag och Frida klev upp vid 10 för att jag skulle till stallet vid 11. Har inte varit i stallet på nästan 1 ½ vecka! Så det var rätt skönt att fått varit där idag.
Först så körde jag och Johanna, Nemo och Damit runt byn. Gick bara bra. Följde sen med Helena då hon och Linn tog ut Azalea för att Linn skulle rida henne för 3 gången tror jag. Azis var jätteduktig. Geisha som inte är körd på en månad tog vi också med på sulkyn. Lite bus då vi skulle trava. Men det gick jättebra för att hon inte varit körd på en månad!

Min damp kanin har kommit hem. Hahah, ne där var jag dum. Men han har faktiskt nått fel. Men han är go ändå. Hoppade honom idag för första gången på nästan 2 månader, om inte mer. Och han var asduktig!

Just nu sitter jag och Jenny hemma hos Emma, och nördar vid datorn medan Emma sminkar sig. Jag, Emma och Jenny ska väl snart dra på ug en sväng och kika läget. Sen får vi se vad vi hittar på;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0