.. och så kattbebis

Nu har kattbebisen kommit också. En grå/svart randig. Jättefin! Amanda va barnmoska till halv 3-3 och då föddes han. Sen då nu imorse så låg det en till bebis, men den var död. Troligast var det även fler bebisar, men lill kisse kan har ätit upp dom. Vi vet som inte riktigt. För hon var för tjock för att bara ha 2 st i magen..

Igår så drog jag, frida och min syster till badet. Bastade osv. Sen så skulle Frida kopiera några papper på vårdcentralen, men det dög int me svartvitt, för hon had en massa bilder åså. Då gick vi upp till håkans jobb. Där hade dom en kaffemaskin, fast det fanns varm chocklad i den också, så det var gott!

Fyndade lite grann igår på stan.
- Bh, från hm
- 3 par trosor, hm & gina tricot
- en tunika, gina tricot

Nu ska jag göra mig i ordning, ska med bussen 20 över! hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0