heelg

Lovisa sov här från igår till idag. Fredan så va vi hos Emma, vi dack tillsammans med Emma, hennes kille Nicke och Erik. De va bara trevligt. Idag så har vi inte gjort särskillt mycket, hennes buss gick 20 över 3. Så vi hann va ute me hunden på en promenix och sedan hann vi se två filmer.

Dagens problem: Att jag har ett jävla problem med att få upp hundbajspåsarna! Hunden sket just utanför våran gård, så då stod ja först där och försökte få upp påsen men då tänkte ja att jag skulle ta upp de sen då ja kommer hem. Gick sedan en bra bit och då skull hon tydligen skita en gång till.. och åter igen kom samma problem upp. Jag får inte upp påsjäveln! Hon hade även bajsa på en annans gård, så kändes dumt å lämna de då. Efter 10 minuter så har jag fortarande inte fått upp påsjäveln och då ja va jävligt förbannad så lämna ja skiten på gården...


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahah, dagens ilands problem.

2009-11-22 @ 02:02:11
Postat av: Ron Weasley

Hej min bög vän :)

Ja hörde av Neville att du tjuvåt lakrisbollar här om dan! Vad har jag sagt om det! Du ska äta sniglar inte lakrisbollar. För lakrisbollarna är mina och inte dina! :O KAN DU FÖRSTÅ DE!

Jag är inte arg på dej, jag vill bara att du ska följa mina regler!



Men nu måste jag sluta för jag ska iväg till den hemliga skogen med Hermione! ;)



p.o.k RON

2009-11-23 @ 11:40:25
Postat av: Ron Weasley

Hej Harry!

Vare du som prutta idag på lektionen i försvar mot svartkonst?! Ifall det var du så vill Proffesor Snape träffa dej, han är verkligen inte glad! :( Jag hoppas det går bra för dej,



puss Ron

2009-11-23 @ 13:56:04
Postat av: Ron Weasley

Bloody Hell Harry!

Jag hörde om du och Hagrid. hur kunde du, det ska ju bara du och jag! . Du sårar mina känslor. Jag trodde aldrig du kunde vara otrogen. Du är ju min bästa vän, och jag trodde du gillade mej. Men nu är det slut mellan oss. Och jag vill aldrig mer se dej.



//RONALD

2009-11-24 @ 09:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0