kickabombom här här är jag

Hade dans idag på idrotten, haha. Jag har verkligen ingen taktkänsla, sen är jag stel som en pinne så de ser förjävligt ut och plus att har svårt att hänga me i samma takt som alla andra.. näe, inte lätt..

KUL att vi slutade halv 5 idag! eller typ 4 slutade den. Men de är ändå jävligt sent! Ja å Evelina gick å åt middag på Mias. Fyfan va vi åt och gott vare! ;) Had int ätit något på hela dagen, för de va piss mat till lunch!

Nu borde jag nog sova.. ovanligt att jag är uppe så här länge. Haha. Godnatt alla glada människor!


<3

Kommentarer
Postat av: Evelina

ÄLSKAR VÅRAN KLASS! :'D

2009-11-19 @ 17:15:36
URL: http://evelinaahli.blogg.se/
Postat av: Mattiaz

Cha cha.



GRATTIS, du har nu vunnit en träff med mig. Träffen kommer hålla till hemma hos mig. Så jag hoppas att du kommer! För det vore jätte trevligt, och det kommer säkert bli mysigt! hehe.

Du kan ju höra av dig till min e-mail.



Mvh Mattiaz

2009-11-20 @ 08:30:52
URL: http://mattixstylingtheworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0