slut på helgen



Helgen har bara varit lugn.
Va med Jenny på fredan, men hon va så sjukt trött så jag for hem vid halv 12 ungefär. Stackarn behövd ju sova.

Var i stan idag. Granngården blev det en sväng förbi först. Mamma skulle lämna igen ett par stövlar, sen köpte vi även spån åt ninerna. For sedan på H&M, Stadium. Som vanligt är jag pank... så blev inte mkt köpt för mig.

Mediamarkt blev det sist. Jag har aldrig varit där förrut.. och helvete va saker dom har! Helt sjukt, bara alla sorters platt och locktångar! helt sinnes! Hittade även objektivet jag ville ha där också.. men de kostade ca 2.300, så lär ju bli ngt att önska sig i julklapp eller önska pengar till det. Mamma betalade även ett linskydd till mig och fick även rengöringsskit! Tack mami! :) Sen innan vi skulle gå och betala då fastnade jag och amanda framför nå spel, som man körde hockey på! fan va kul de va! även fast jag var sämst på de, men ändå. hahaahaha

KUL att jag knappt ha pluggat till samhälls provet imorrn! Engelska boken ska jag tydligen prata om imorgon också.. den har jag inte ens läst ut! Duktigt Maria, duktigt.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0