fullt upp

Drog till Bjurholm, Balsjö med Lovisa i fredags och stannade där till på lördan. Då vi åkte bil me lovisas bror in till stan. Väl där käkade vi på tre kronor, gott gott! Sen drog jag hem

Söndagen började med att kliva upp 06.30 för att fika och så innan vi skulle fara mot stan och sedan till Hissjö för att hämta upp Linda där. Då vi hämtat upp Linda så forsatte vi mot Mickelsträsk för att därifrån åka till Skellefteå. Höstmötet gick snabbt, dom gick bara igenom planeringen för 09/10. Sedan så begav sig alla människor till en tjej som bodde en bit från där vi hade mötet och där hade vi ungdjursbedömning. Bara 45 kaniner anmälda, och även några strykna så allt gick väldigt fort.

Jag hämtade även min nya rexhane! Superfin, verkligen! Hade finast kropp av alla i den kullen och uppfödaren hade sparat 2 st avkommor ur den kullen. Hon pratade jättemkt om hur mysig och charmig han var. Han hade även andra färger bakom sig, inte bara vit rödögt. Blå och viltgult också!!!!! Så de är jättekul me lite andra färger och sen kmr jag ju även kunna märka ungarna. Så uppfödare kmr kunna köpa av mig. Dum som jag var så hade jag glömt ta me transportbur..... (så tack till Angelica för att jag fick låna en)

Måste skicka in min kamera i veckan, är så himla störd på att jag inte kan gå ut och fota!!

Näe, nu måste jag nog försöka läsa lite ur min bok som jag ska redovisa 3 citat ur..... och har över 160 sidor kvar att läsa... haha, lyckat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0