Beslutångest

Ibland så får jag himla mycket ångest för att jag inte vet vad jag ska göra av mitt liv. När jag har gått ut gymnasiet vill jag bara fixa nått jobb och jobba tills Amanda går ut gymnasiet och flytta härifrån. Göteborg siktar vi på. Men en annan halva av mig vill stanna kvar här och ta över farmor och farfars gård. För jag vet hur mycket farfar vill det och det känns som man sviker han om nån helt annan människa som inte ens är i släkten köper deras gård. Det hade känts jättekonstigt. För jag vet inte om jag kommer att klara av att inte ha djur i mitt liv. Känns bara dumt och ha en massa djur då man bor mitt i centrum i göteborg. Det är bara fel mot djuren. Men det skulle kännas väldigt tomt och inte ha djur omkring sig när man är uppvuxen med djur. Och på en sån stor gård kan jag ha hur mycket djur jag vill. Men problemet är att jag är fast där om jag ska ha djur så är man fast där på gården, man kan aldrig fara bort över nån vecka eller två. Och det skrämmer mig. Inget beslut jag måste ta just precis nu. Men det måste jag ta såsmåning om. KILL ME


Sen fick jag en så otroligt trevlig komentar imorse på bilddagboken.


Sånt här är bara skrattretande. HAHA, satt seriöst och skrattade för mig själv. Sjukt att det finns dom som har så lite liv och går in och skriver så i andras gästbok. Har man så perfekt liv att man måste klampa ner på andra? Förstår liksom inte nöjet i det hela. Den fega jäveln våga int ens säga vem de är heller. Haha, jag säger bara LOL.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jävla idioter de finns !

2010-04-27 @ 13:27:07
URL: http://liillai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0