HUND BORTSKÄNKES!?


Alltså hon har verkligen förstört min kväll... fyfan va sur jag är på hon! Hon har slutat lyssna när man kallar in henne, hon kan titta på en å sen gå hon ba iväg och fortsätter lukta! alltså ja har verkligen inte tålamod när det gäller sånt, då får ja damp. Sen när ja kom in från min promenad så börjar hon kaxa å bitas. så då lägger ja ner henne på golvet men hon ger sig ju fan inte!! dom flesta hundar ger sig ju efter ett tag men tjurskallen saga gör då fasn inte de! åååhhh.. För det mesta så är hon ju jätteduktig.. ja hoppas dehär bara är en period och att det blir bättre snart! mycket snart! annars så skänker jag bort henne till välgörenhet eller nått liknande..

Näe, nu ska jag se lite disney med Linnea, just nu så äre lilla sjöjungfrun! ska övertala hon sen så vi kan se herkules å tarzan sen hahahha! nämen dom är faktiskt bra! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0