jahappp


Fyfan va härligt väder de ha varit idag!!
De var 22 grader på våran bro imorse då ja skulle åka med bussen, had ju ba lust å sätta mig på bron än å åka till skolan

Åså ha jag nån jäkla rethosta, har som inte slemhosta utan de typ kittlas i halsen.. de är jävligt irriterande, så de låt som ja fejkhosta hela tin! blir asstörd! En liten sorlig sak hände idag då ja gick till skolan.. Just under bron så är det en stor vattenpöl, och jag kände på mig att jag skulle bli nersvättad, men alla bilarna saktade av och körde förbi pölen.. men åså kom de ett jävla cp och körde IIII pölen så de svätta på mig.. fyfan va sur ja blev!!

Såg The Orphan med Amanda och Linn för ett tag sen, den va sjukt bra faktiskt! Jäkla cp unge i filmen alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0