tummen upp!


Som alla tisdagar har jag extremt
lång sovmorgon, så hann med rätt mycket under morgonen. Tog ut saga på en längre promenix och hann även städa och motionera Azalea. Som ja tänkt para till helgen! Måste bli av med lite fett om de ska rymmas nå ungar.

Had matte och sen så satt ja å Idis och fixade med våran otroligt fina saga som ska redovisas imorgon.. haha, sen var det dags för mig att gå till mitt hälsobesök. Å de gick väl bra haha.

Mina saker som ja beställt har även kommit! Mitt motljusskydd och macrofiltret! En jäkla skillnad då jag använder filtret och när ja bara har vanlig macro. Är mer än nöjd! Nästa köp blir ett telezoom objektiv, kostar runt 1 500. Fast det blir då ja har fått sommarjobbs pengar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0