SOL SOL SOL



Helgen ha varit great!


fredagen så drog jag, Malin och Frida till Vännäsmarknaden. Det var gaaaalet varmt där, vi höll på svettas ihjäl. Sen så träffa vi lite folk och snackade med dom, bara trevligt. Vi blev bjudna till en fest av några ASSNYGGA killar. Åh, jag får typ damp! Malin förstår mig.. Aja, vi gick över till dom men dom hade nog dragit ner till öltältet. Så vi missade dom.. Fick lov att åka hem vid halv 12, tråkigt att vi inte kunde stanna längre.. Men de var då kul den stunden vi var där.

Lördagen var det 50års fest för min pappa som fyllde år i slutet av maj. Men eftersom vi var utomlands då så firar dom pappa då istället. Myyyycket folk var det. Tror det var kring 45 personer där. Vi "barn" satt och kollade på Kenny starfighter. Haha, sjukt rolig film. Jag, Frida och Malin begav oss sedan till fridas lägenhet ovanför garaget och satt där och hade trevligt hah;) Efter ett tag kom även Joel, då lagade vi nudlar. Vi pratade hela natten, gick och la oss vid 6 på morgonen.

Kring 1 på söndagen vaknade vi. Åt frukost och sedan gick vi ut för att sola i det fina vädret. Klockan halv 10 på kvällen ungefär blev vi så himla sugna på äta på max, så vi tog cyklarna och tänkte cykla till Max.. I STAN! Men efter ca 7 km gav vi upp, och det var på grund av att Frida skulle jobba dagen efter och att vi kanske inte skulle hinna till stan innan det stänger.. vädret var ju inte direkt trevligt heller.. Vi vände om och cyklade hem till Frida igen och åt kvällsfika. Stannade kvar sedan och såg film ett tag.

IDAG har jag inte gjort ett piss. Typ tråkat sönder, eller jo jag har solat. Men de är inte särskillt roligt heller. Alla jobbar ju.. ååh. vill också ha sommarjobb.. för sommarjobb = pengar.. och jag är så galet pank..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0