Tröööttt


Har gått på stan med Åsis idag!
Kul å träffa henne igen, även fast det inte var särskillt länge sen ändå. Vi kikade runt på stan i alla affärer, köpte lite smycken på rean.. haha. Såklart blev det lunch på max också haha. Hade astrevligt iaf!

Gick en sväng med Saga ner till megrundet (badstrand, för er som inte vet) och lät henne springa av sig lite i vattnet. Gick över till Gråbo och gick sedan därifrån hemåt. Har tittat på morden i midsummer med mami å papi ikväll. Ska göra en tidig kväll hade jag tänkt. Har en hel del kläder som jag behöver tvätta imorgon som ja tänkt ha med mig till Åsele och även packa det mesta måste jag ha gjort.

Lilla Idiis saknar ju mig! ;) Nämen ja saknar dig också Ida! Men nu i Åsele ska vi partajaaaaaaa som fan :D:D Tagga jävel nuuuu!

Kommentarer
Postat av: Ida

Men alla saknar ju mig ! :D

2010-07-14 @ 14:07:48
URL: http://liillai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0