Frida och Malin


Har spenderat dagen med Frida och Malin.
Först så började jag och Frida se filmen The Note Book, efter ett tag så kom även Malin. Stoppade efter ungefär halva filmen. Sen drog vi på Tre kronor och åt pizza, där satt vi ett bra tag. Typ 2 timmar tror jag? Näe, jag vet faktiskt inte. Men länge iaf.

Cyklade hem och for förbi kiosken en snabbis för att köpa godis, sen så fortsatte vi se filmen. Och jag har haft ganska höga förväntningar av filmen, för har hört att den ska vara asbra! Den var huuuuuuur bra som helst! Asfin film! Sen har vi mest bara suttit och snackat och sett tv samtidigt, en hel del program top model, norska hollywood fruar, skönhetsgrejs och sen sex and the city.









JÄVLA CP! TÄNK PÅ ANDRA!


Kommentarer
Postat av: Anonym

asså du verkar gilla att ta kort på mama?

2010-06-15 @ 02:42:11
Postat av: Anonym

btw fulaste headern jag någonsin har sett! /// amanda grisrumpa

2010-06-15 @ 02:42:49
Postat av: EVELINA ♥

den filmen e as bra :D

2010-06-15 @ 08:28:40
URL: http://evelinaahli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0