Ja, ni märker nog att jag är uttråkad


Jag har seriöst ingenting att göra.
Går mellan datorn å tvn hela tiden. Går inte att vara ute då myggen atackerar en eller så blir man ordentligt blöt å inget av det känns särskillt lockande..

Jag vet fortfarande inte riktigt vad jag ska ha på mig imorgon. Lutar väl mest mot att ha det jag hade tänkt allra från början. Men jag vet inte. En lite sorlig sak är att jag har en massa mörka prickar i ansiktet just vid hårfästet sen färgningen igår. Mamma va verkligen inte skicklig! Sen så äre lite slingor lite överallt, då färgen inte räckte.. vackert.. Sen äre int så fint å komma som en dalmatin till skolan imorgon?

Kommentarer
Postat av: emmelist

ja visst var dom :D



haft en bra dag gullet?

2010-06-09 @ 17:57:39
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: simone

vilken söt kisse :d

2010-06-09 @ 20:32:41
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0