MJ maraton med mig själv


Tror jag har lagt upp de här youtube klippet nån gång förut. Eller jag vet inte. Aja, han kan då verkligen sjunga live. Vilket det inte är många artister som kan.

Har tittat på An American Dream, som handlar om Michael Jackson och hans bröder. Typ hur han uppfostrades. De är fan hemskt ändå. Sen började jag även se This Is It. Men den hacka så mycket, så ska se den en annan dag.

Inte gjort nått särskillt idag, mest ba tagit det lungt. Fyfan va jag tyck om vädret! Såhär kan det väl fortsätta vara hela sommaren?! Nämen, sen ha ja int gjort så mkt mer. Myyyyste med kaninbebisarna lite också. ÅH, dom är så galet söta! Ska försöka ta bilder på dom imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0