Sista uppgifterna snart klara


Detta har jag hållit på med dom senaste timmarna.. är fortfarande inte klar heller. Ansiktet blev väl helt okej. Men kroppen ser ut som en jävla mongolid. Men aja, jag hoppas digiläraren tycker jag varit duktigt som ritat själv! Haha. Som sagt den är inte klar. Det ska bli ett skivomslag, som vi har till uppgift att göra. Så ja måst nog lägga på ett kål om jag ska bli klar ikväll. Har en bok som ska redovisas imorgon. Men de är väl ba å säga nått så får ja väl g. Å den här boken har jag faktiskt läst, men de är en bok som jag ha tagit hemifrån. Fast de var ett tag sen ja läste den, så får se om ja minns något av handlingen.. Teckningen till svenskan, som ska handla om droger är väl halvfärdig. Den måste jag också få gjord ikväll. Tror dehär kommer bli en lång kväll/natt..

INGA kaninbebisar idag. Hoppas dom kommer imorgon! Aja, nu ska jag fortsätta med allt som ja ska ha gjort klart till imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0