Sommarlooooov! v


Sommarlovet är äntligen här!
Kom hem från stan för ett tag sen, det är verkligen kaos inne i stan med alla studentflak. Det är verkligen något man längtar till, ta studenten! Just nu sitter jag ute med datorn. Försöker även fota katterna. Men dom är inte särskillt sammarbetsvilliga.

Jag blev förälskad i ett par skor på stan idag! Kunde verkligen inte motså från att köpa dom! Har inga högklackade sommarskor, så det var inget onödigt köp om jag ska vara ärlig.

Nu ska jag fotsätta fota katterna lite, dom kanske är mer sammarbetsvilliga nu? Eller ja, man kan ju alltid hoppas.


Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

underbart med sommarlov :)

2010-06-10 @ 16:36:14
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Emmelist

förstår att det måste kännas riktigt skönt :D



själv jobbar man 2 veckor till sen har jag tre veckors semester :P

2010-06-10 @ 20:16:35
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0