less..


Efter en dag på paradisbadet är ja sjukt less.. ont i bena. Dom borde fixa rulltrappa lr nå? Nämen de var kul, fast lite överskattat tror jag. De är ju bara en av rushkanorna(?) haha stavning där, som är rolig å de är den stora. Resten av dom känns lite bebisaktiga

Ska nu försöka städa mitt rum, som är sjukt stökigt. Mamma vägrar skicka iväg beställningen från H&M om vi inte har städat rummen. För de ser förjävligt ut! HAHA.

Är tydligen nån människa från östersund som är sugen på å köpa en av mina niner. Bra att han får komma till nån uppfödare som verkligen har användning av honom! Har jag otur så är han besläktad med hennes honor, men de får vi hoppas att han inte är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0