Soliiiiiiiiiiiig dag



Gick och la mig vid 3 inatt, sen så
vaknade jag vid 6 för att hunden skull ut. Fast de var Amanda som hade henne så behövde int gå ut. Somnade om och vaknade då vid 8. Somnade om till halv 9, låg och drog mig i sängen till 9. Sen gick jag upp. Så mitt humor är verkligen dålig nu, den är ganska dålig annars också men nu äre verkligen illa.

Har inte gjort något alls idag, typ varit ute på två långa promenader med Saga. Fast det har jag inget emot, de är ju så fint väder! Kvällen ska troligtvis spenderas hos Linn och se film där med hon och min syster. Vi ska typ se paranormal activity. Jag kommer dö!

HAHHAHAHAHHA, sen måste jag bara säga att våran kisseunge är verkligen inte som andra katter! För just innan 12 igårkväll så hade jag stängt dörren mellan mitt å Amandas rum. Tydligen så passade det inte att sova i mitt rum utan hon skulle sova i Amandas rum. Ja, å va tror ni kattn gör? Hon hoppar upp på handtaget till dörren flera gånger och hänger där med all sin vikt. Tredje försöket så fick hon upp dörren.. Ja, vad ska man säga? Inget pucko till katt iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0