SOVMORGON


Imorrn äre utvecklingssamtal
... Skulle ju egentligen ha de idag, men mamma kunde verkligen int ta ledigt från jobbet. Så de bli imorgon kl 3 ist. hehe, känns inte så bra.. Men men, så får man härda ut. Fast något positivt är att jag börjar kvart i 1 imorrn! ;) Så blir 12.10 bussen in imorgon! SÅ HIMLA SKÖÖÖNT! 

Har verkligen bara latat mig idag, sett film å inte gjort ett piss.. haha, men sånna dagar får man ha ;) eller jo, ja gick ut me hunden de va de enda vettiga jag gjort idag. Alltså ni måste erkänna att jag äger på uppdatera nu?!?! HAHA, nämen ja är stolt över mig själv ;)




Dagens - = mina kaniner kanske int är dräktiga...kanske ja måst vänta ännu en månad innan de kmr bebisar

Kommentarer
Postat av: Amanda

hahha men maria du kan ju inte ba lägga in mongobilder på mig!

2010-03-30 @ 15:47:04
URL: http://mamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0