Torsdag


Gu va veckan går fort.. snart äre skola igen!
Fast fram till sommarlovet har vi ändå ganska slappt eftersom de är mycket dagar vi är lediga och sen en massa lov. Sen drar jag ju till kreta i slutet av maj! fyfan va jag taggar!!

Nu är Frejis parad så hoppas de dyker upp bebisar om en månad nudå! Har inte gjort särskillt mycket idag, varit ute me saga på en promenix i det fina vädret! NU äre verkligen våååår! bar asfalt å lite av våran gräsmatta synd! Yehooo.

Har en galen katt som springer omkring i mitt rum och hoppar och far på allt. Hon är helt crazyyy. Just nu så torterar hon sin moder som inte är så glad på att leka just nu. Fast ibland så hör man dom på kvällen springa runt som cpn i Amandas rum. Tydligen springer dom på henne, klättrar i gardiner. Ja, dom river halva rummet skulle man säga. Nämen nu ska jag se I taket lyser stjärnorna med Amanda.

Ha ett bra liv hujjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0