Handikappad?


Alltså guu vad de är jobbigt utan
datorn! Fast som tur är så får vi ju tillbaka den imorgon! Sitter vid stor datorn här hemma nu.. känns bara wierd.. haha.

Var hemma redan vid 10 idag, for ba in för å lämna datorn. Lite onödigt men, måste man så måste man. Resten av dagen ha jag inte gjort så mkt vettigt, sett tv typ. Haha, men va faktiskt ut me Saga en längre sväng också.

Amanda skulle även köra min moppe.. De gick väl faktiskt förvånadsvärt bra haha. Fast jag kände mig lite rädd haha, för amanda har fan ingen koll på nått. Men ja, jag dog inte. Tkr om å köra moppe, fast jag tycker att min borde gå fortare. Den är ju en skam för hörnefors.. haha. Men jag är inte lika förtjust å sitta där bak. Man litar mer på sig själv.

Sen måste jag säga nått posetivt med våran stordator är att mina bilder blir så jäkulst mkt snyggare här!!!! de är fan sjukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0