Helgen


Jag är helt slut efter helgens bravader
, inget kommer seriöst kunna väcka mig inatt. Är så galet trött.

Fredag: Drog till Teds stuga med ett härligt gäng! Hade astrevligt,ja.. tills jag däckade..

Lördag: Åkte bil in till stan med Frida, Ted, Ekke och Jennifer till stan. Var på bölesholmarna, med gänget som var med i Teds stuga. Aja, där satt vi å drack lite. Begav oss efter ett tag in till stan igen. Ja.. nu vet jag att man INTE ska röka två cigg på raken, helst då man ba feströk som ja! Har blivit varnad för de förut. Men ja.. de var inte stabilt..

Träffade på Emma och Nicke som ja hänge med ett tag. Träffade på nå folk dom hade varit och festat hos så vi stod å snacka med dom. Ekke behövde mer öl så då gick vi till nån mack vid ersboda. En riktig promenad blev det, inget å leka med! Sen gick vi hem till Nicke och åt pizza. Tror vi gick å la oss vid halv 6 ungefär!

Det var helgen i en kortare version. Sitter nu och väntar på mat. Amanda ska tydligen laga mat.. pannkakor. Ja, de ska bli spännande å smaka dom. Haha. Nämen dom bli säkert goda. Ska nog även försöka börja packa lite tills fredag! DÅ FAR VI JU TILL KREEETA! ÅÅH, TAGGAA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0