Fars dag


Kom hem vid 2 från Lassie,
skönt å va hemma faktiskt. Tydligen ska vi fara och käka hos farmor och farfar, eftersom det är farsdag. Men det blir nog gott, för dom ha alltid god mat!

Helgen har varit realativ lugn, men ha haft kul! Fredagen va jag som sagt och bowlade med Lassie, Patrik och patriks ragg Malin. Bara trevligt. JAG ÄGDE! Sen på lördan så for vi hem till Lassies föräldrar och käkade, helvete så mätt ja blev. Men det gick bara bra, hans föräldrar var astrevliga så.

Är galet partysugen!! Men har festat galet mycket nu på slutet fakitskt. Har haft uppehåll i typ 2-3 veckor nu! Blir galet dyrt å festa varje helg, sen äre int bra heller. Men den 26e smäller det! FÖR DÅ ÄR MIN KÄRA VÄN LOVISA 18 ÅR!!! ÄNTLIGEN SÄGER JAG!! DÅ SKA VI FESTA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0