Helgen kommer jag tillbringa i..


Åh, saknar Kreta asmkt! VÄRMEN. Hatar äckelsverige.. Längtar tills i juni då vi ska fara igen!!

Balsjö, hos min kära vän Lovisa. Vi ska bara ta en lugn helg hemma hos henne, å tagga inför nästa då det blir röj. Innan vi far hem till henne så ska vi käka tacos hos Lassie, så det blir mys! Den lyxungen ska till stockholm i helgen...

Så uppdateringen kmr nog vara ganska dålig, haha. Men ni får stå ut! ;) Men nu ska jag packa färdigt, ska till Lassie ikväll. Ha de bra! Finns på telefonen, kmr ha pengar på den imorgon iaf!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Sony har en med HD filmnin och utvikbar skärm ;D Det var tänkt att jag skulle få den först. Men den fanns inte i sverige då :)

2010-11-18 @ 21:34:46
URL: http://jennyvem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0