Forever and Always

Älskar inte mitt liv just nu, tappar hår som ett jävla as. Och jag vet själv anledningen, av allt stressande och skit. Och nu får jag betala för de genom att tappa de. Och nu menar jag inte några hårstrån från kmr när man bara drar genom håret. NU menar jag riktiga jävla tussar! Har till å med blivit kal uppe på skallen på ett ställe, sen så är de jätteglest me hår. Jag har tjockt hår annars, men de känns och ser skillnad att de ha blivit betydligt mindre hår. Underbart. Eller inte.

Men ha börjat käka sånna här tabletter för att håret och naglarna ska bli starkare och växa fortare. Och även bytt shampoo. Så nu äre ba å hålla tummarna för att de ska hjälpa.

Just nu vill bara fara ifrån Sverige, vill att de ska bli slutet av maj nu!! Hatar verkligen att de verkligen aldrig är riktigt varmt här och med all denna skit och att jag inte vet vad jag vill med någonting just nu, så vill ja bara bort härifrån till ett annat land där jag inte behöver tänka på allt, utan bara ha kul.

Men nu till veckan ska jag ordna upp körlektioner och snacka om hur jag ska jobba framöver. Så de blir väl bra antar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0