Häst maria


Jag satt på en häst idag,
för första gången på nästan ett år. Och de kan jag säga kändes jäkulst bra! Duktig sillen som orkade stå ut med att ja int ridit på tusen år. Men de gick faktiskt rätt bra ändå, och jag kan säga att ja har riktigt ont i mina rumpknölar..

Har velat fram och tillbaka ang min tatuering också, och nu står de mellan två texter. En som är lite längre och den andra är bara 3 ord. Men ja, lite velig är jag fortfarande. För min tatuering ja har bak i nacken. Den betyder verkligen något för mig och tror absolut att jag är rätt ensam om att ha den. Sen hade ja bestämt mig den sedan länge, inge snack om saken. Aja, måste verkligen ha bestämt mig till imorgonkväll. För på torsdagen smäller de!

Nä nu ska jag nog ta å lägga mig, har en hel del å göra imorgon. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0