Bulgarien 2011






fyfan godaste pizzorna på vårat förra hotell, sirena!






Dehär är en liten del av min Bulgarien resa. Och jag kan säga att jag tyckte de kändes rätt skönt å få komma hem, men bara för några dagar. Nu saknar jag det så jäkulst mkt, bara att komma bort från vardagen det gör så himla mycket. Man lever i nuet när man är utomlands och jag känner mig förbannat lycklig. Fast kändes konstig att inte vara med samma gäng som var där i bulgarien sist, lite tomt var det faktiskt. Vi saknade er ska ni veta.

Men i augusti/september ska jag dit igen med en av mina bästa vänner, Jenny Lundberg. Bara att hålla tummarna för mer än 3 veckors jobb i sommar då!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Helvete vad vi ska röja sönder :D

2011-06-12 @ 18:53:59
URL: http://jennyvem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0